woensdag 9 maart 2011

Mooiste boom van Drenthe

Aan de Mensingheweg, tussen Roden en Lieveren, staat een 350 jaar oude eik. In de omgeving staat hij bekend als de Dikke Boom. Ik vind het vooral een hele mooie boom, misschien wel de mooiste boom van Drenthe. Mijn collega's Henk en Wout hebben de eik vandaag bevrijd van wat al te opdringerige beuken zodat hij weer in al zijn imposantie (geen Nederlands, maar ik vind het erg passend) te zien is.

Maar, ik laat me graag overhalen door mensen met betere kandidaten voor de titel Mooiste boom van Drenthe. Stuur een foto van je mooiste boom in en ik zet ze in mijn Picasa webalbum. Daar kan iedereen die dat wil aangeven welke boom hij of zij de mooiste vindt door linksonder op 'Favoriet' te klikken. Beetje fraudegevoelig, maar er is geen geldprijs voor de winnaar. Meer dan eeuwige roem zit er niet in... De inzendtermijn sluit op 1 juli.

De link naar het webalbum: https://picasaweb.google.com/aaldrikpot/MooisteBoomVanDrenthe#



De Dikke Boom van Mensinge.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten